tisdag 27 januari 2015

Utskriven

Var i dag på förmiddagen och hämtade min dotters prylar som hon hade haft på psyket. Hon blev nämligen utskriven i dag men skulle själv ned på stan och kunde ju inte ta med sig grejerna på bussen.

Resten av dagen ska jag göra absolut inget och inget och inget....
Har flängt runt en himla massa sedan jag kom hem från Thailand, men en dag utan alla måsten hit och dit är nödvändig ibland och en sådan eftermiddag blir det nu.

I kväll kommer tjejen som ska rasta hundarna när jag är utomlands i mars månad. Hon ska hälsa på dogsen och bli utskälld men det är hon ju van med från andra håll också ;-).

I morgon ska jag då till doktorn! Har verkligen ingen som helst lust och vet inte alls vad för viktigt han har att säga mig. Men det är väl bara att pallra sig dit och gilla läget. 


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...