söndag 25 januari 2015

Värderingar

Har grejat på en hel del i dag med! Nu är det så gott som färdigt rensat i huset bortsett från sådant som ska stå kvar för att det ska visas upp. Möbler och sånt vill säga! Det har varit slitsamt men etter värre blir det då med stug rensningen och det gruvar jag mig riktigt mycket för. 

Har varit och käkat middag och hade beställt pannbiffar av As mamma. Hon gör sjukt goda biffar! E är tillbaka på psykiatrin och hennes pappa skjutsade henne dit. Annars hade E säkert inte farit tillbaka utan poliseskort. 

Jag undrar hur man kan gå vidare i detta med min dotter. Hon behöver ju bättre och mer vård! Men vad gör man, hur ska det gå till och vem beslutar? Tidigare försök till att få kommunen eller landstinget att betala har ju varit fruktlösa. Fan så maktlös man är ibland!

Lillan är återbördad till sin mamma och som alltid så känns det tomt när hon har farit. Hon är otroligt lättsam och vi brukar ha det jättemysigt tillsammans de stunder hon är här. 





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...