fredag 27 februari 2015

En dag kvar!

I dag har jag varit och skrivit på papperen för husförsäljningen. Då sotaren uppdagade fel i skorstenen i anslutning till den öppna spisen så kommer vi att gå ned tjugotusen kronor. Det är ändå ett bra avslut på en sorglig historia om man säger så.

Har packat klart allting och är redo för morgon dagens resa till Thailand. Tavlorna är sålda och fick bra bud så lite extraslantar sitter rätt så bra nu i och med resan. Vi ska införskaffa lite till lägenheten!

E ville att jag skulle åka och köpa godis till henne i eftermiddags men det går fortare för henne att gå till affären än vad det gör för mig att köra dit. Så hon fick faktiskt nobben!

Mitt barnbarn ringde mig i dag och ville prata lite men hon är också inne i något trots eller något sådant, för hux flux så ville hon inte tala mer och sade bara: Jag tänker inte prata mer ( med en sur röst haha ). Jag fattade ingenting! Det har varit lite så på slutet!

Boken närmar sig slutet nu och det är bara omslaget kvar innan den skickas för tryck. Vill ni köpa en så kommer det att gå att göra det via bland annat näthandeln. Jag lägger ut länkar senare när den väl är klar.

Trevlig helg till er alla läsare!



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...