tisdag 3 februari 2015

Finally svar!

Jag fick äntligen svar av läkaren på vad det är som felas med mitt hjärta och det ÄR  något som heter långt QT syndrom. Precis vad min dotter som snart är färdig röntgensjuksköterska misstänkte.

Läkaren skrev att jag ska inte bada i kallt vatten, inte hoppa ned i isvakar efter en varm bastu och inte tokrusa efter bussen. Ingen risk, haha! Jag är en riktig badkruka och badar aldrig i kallare vatten än + 26 grader och hoppa ned i en isvak är så främmande för mig som det bara kan bli. 
Rusat efter bussen har jag inte gjort sedan jag var tonåring - om ens då!

Jag har haft så härligt med mitt barnbarn hela dagen. Hon har varit en solstråle med sitt goa humör och efter att ha sovit från kl.19,30 i går kväll till 08 i morse så var hon synnerligen pigg och utvilad. Nu har hon farit till sin gymnastik med sin mamma som även tränar gruppen med barn.

Cindy mår inte så bra i dag! I går kväll kräktes hon igen. En riktig äcklig sörja och i dag kräktes hon galla. Hon har andats ganska häftigt hela dagen och hjärtat har slagit fort. Men hon har ätit och har svansen uppe så jag avvaktar och ser hur det är i morgon. Förstår dock att det lider mot sitt slut, som sagt var.





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...