fredag 13 februari 2015

Förkylt!

Jaha så åkte även jag på förkylningen som både mitt barnbarn och hennes mamma dras med. Känner mig ganska så hängig om jag ska vara ärlig men det är bra att jag gör bort den innan jag ska åka. Bara jag inte får en sådan hemsk hosta som sist jag var förkyld. Den hostan satt i över sex veckor och var verkligen inte nådig.

I kväll ska Vera hämtas är det tänkt men flyget från USA är försenat så vi får se hur det blir med den saken. För min del så får hon gärna stanna kvar! Hon är så lättsam och otroligt fin på alla sätt och vis.Varje gång hon åker härifrån så blir det tomt fastän det finns flera andra hundar i huset.

E är fortfarande hemma - peppar peppar....hon lät rätt så fräsch i går men dagen innan lät hon svag på rösten. Hon är ofta trött av någon anledning! 

Jag önskar att ett mirakel kunde ske så att hon blev frisk nu och för resten av sitt liv. Att hon fick börja leva ordentligt utan ångest och jobbiga tankar. 

Lägger in en låt från you tube av Suzzie Tapper. Inte för att texten stämmer in men för att den är så vacker och för att jag tycker om hennes röst.



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...