lördag 28 februari 2015

Rest& Fly

Har hamnat i bingen på rest & fly och hoppas på att få sova de timmar som gäller innan vi ska upp vid 03.45. Planet lyfter 06.15 så vi flyger under dagtid. Vilket känns jätteskönt! Äntligen är vi där vid avresan - äntligen på väg mot vårt nya paradis i Mae Phim.

E var i kväll hos sin syster och systerdotter såg jag på ett fint kort som hon hade lagt ut på sig själv och katten Maja på FB. Korten på henne är sällsynta så jag sparade det på min mobil. Det är kul att hon umgås med tvillingsyrran ibland. Det har alltid gjort henne gott!

Jag hoppas att allting går bra medan jag är borta. Att E fortsätter att kunna vara hemma, att J och mitt barnbarn får vara friska och att hundarna överlever utan sin matte och är pigga.

En fortsatt trevlig lördagskväll till er alla!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...