fredag 20 februari 2015

Skambud

Det går inte riktigt vår väg nu med saker och ting måste jag säga. Tavlorna som är värderade till mellan 20 - 40 000 kr har sex dagar kvar av auktionstiden och det är bara en tavla som har fått ett bud på 4000 kronor och resterande endast 300 kronor styck.
Enligt killen på auktionsverket så har de även utländska köpare ibland så man får väl inte tappa hoppet ännu antar jag. 

Huset då....tre intresserade var av en gav ett skambud på en halv miljon lägre än utgångspriset. Vilket vi självklart nobbade! Den andra var inte beredd att ge den summa som utgångspriset är på och den tredje vet vi inget om än så länge. Jag har sagt till min bror att vi får ha lite is i magen och inte släppa huset för under utgångspriset. 

Lillan ringde och frågade om hon får komma hit så snart dyker tösen upp. Som vanligt så är det alltid kul när hon kommer och jag är ändå nästan frisk nu från min förkylning.

Trevlig helg till er alla!






När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...