torsdag 26 mars 2015

Back home again!

Då var man hemma igen efter den långa flygresan. Det är det enda negativa med att ha lägenhet i Thailand som jag ser det. Annars mest fördelar! Jo och så klart att det är krångligt att vistas där och det ska vara visum efter en kort tid. 

Jag får se hur många år jag pallar att resa så där långt men den dagen jag inte längre känner någon ork och lust så får min bror köpa ut mig eller så måste vi sälja. Jag är rätt sugen på ett boende i Spanien en vacker dag eftersom det är kortare resväg och ett EU land. Det går väl kanske inte att bada i Spanien om vintrarna då man är värsta badkrukan men bara att slippa snö och värsta kylan är nog för mig. 

Jag har inte haft kontakt med E de senaste dagarna annat än en kort chatt. Vet faktiskt inte hur det är med henne i dagsläget.

Delar med mig av ett par bilder av gott att dricka och äta sista dagen på stranden.






Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...