söndag 15 mars 2015

Inlagd

I går kväll blev dottern inlagd igen! Det känns så tråkigt och jag tycker så synd om henne. Ska det inte gå att få henne ångestfri någon jävla gång?

Kan ingen hjälpa henne en gång för alla? Jag önskar det!

Har i dag gått 1,5 tim på stranden och fick syn på en massa konstigheter. Bland annat sådana som på bilden. Hade fullt sjå med att inte kliva på dem alla!

Tog även en cykeltur till en strandremsa där de har servering o stolar men vi stannade inte utan ville bara kolla läget. Såg jättefint ut!

Klockan 20.15 i kväll var det ingen risk att frysa som ni kan se. Jag satt på balkongen och njöt bortsett från myggen som var några denna afton.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...