fredag 6 mars 2015

Skönt

Då har det gått ett par dagar igen sedan jag bloggade. Det blir ju mindre att skriva om nu när jag får distans från allt vad självdestruktivitet heter. Sjävfallet så tänker jag dagligen på min dotter ändå men försöker att släppa den biten och bara koppla av.
Jag njuter av att bara vara och faktist bara tänka på mig själv. Vilket jag har insett att jag borde göra oftare hädanefter och också kommer att göra.

Vad det gäller min dotter så kan jag ju ändå inget göra mer än att fortsätta finnas där för henne när och om hon vill. Kampen för att bli frisk är hennes kamp och viljan till en förändring således även den hennes. Men vore jag E så skulle jag ha sökt mer hjälp och vård på Lenagården för länge sedan. Våga är att vinna och hon skulle inte ha haft något att förlora på det. Tvärtom! 

Nu är de här veckorna som sagt var mina där jag ska ta hand om mig och koppla av till hundra. Njuter för fulla muggar! Vardagen kommer ändå med en massa måsten inför stug försäljning osv.

Bjuder på bilder tagna på " vår " strand!

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...