lördag 21 mars 2015

Trångt om utrymme!

I dag tog jag cykeln till coca cola beachen. Det tar femton minuter och där finns servering och solstolar vilket är rätt så bra. Stranden var städad och fin och i vattnet var det också rent i dag. Till lunch beställde jag en väldigt god thairätt med kyckling, cocoscream och grön curry. En stor Chang fick skölja ned maten!
E är utskriven igen! Det var så fullt på avdelningen att hon inte kunde få ett rum ens. Stackars alla själar som mår dåligt! Så jag lider med dem allihop då jag vet av egen erfarenhet hur fruktansvärt hemskt det är att må psykiskt dåligt.
E är hur som helst barnvakt åt sin systerdotter nu och de har det så mysigt tillsammans. Lillan hälsade till mig via E!
Har i kväll varit och ätit en god middag med min bror. Medan vi sitter där och äter så ser brorsan en stor råtta springa över golvet in i baren för att sedan vända om och springa tillbaka där den kom ifrån. Jag är glad att jag inte själv såg den men kan ju säga som så att mina fötter åkte upp på stolskanten efter det där.
Några kort får summera dagen!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...