söndag 29 mars 2015

Yes

YES!! Nu är boken äntligen klar och inskickad! Det var verkligen inte det lättaste och både jag och Es pappa har slitit vårt hår för detta projekt. Men det har varit kul och något att pyssla med under svåra månader.
Boken kommer att gå att beställa via olika sajter. Bland annat Adlibris!

Om den sedan säljer något får tiden utvisa men det är egentligen inte det viktigaste för mig även om jag vill nå ut till så många som möjligt. Självdestruktivitet har tyvärr blivit ganska så vanligt och vi är dessvärre många i den här situationen. Till alla föräldrar, till alla trasiga själar och till min dotter: Ge inte upp - KÄMPA!






När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...