måndag 13 april 2015

Avslutad

I går fick jag veta att min dotters behandling på Vågen är avslutad. Det var en korttidsbehandling som nu är över. Vad hon ska göra hädanefter vet jag icke men E går fortsättningsvis kvar i terapi hos sin samtalskontakt, som hon har haft i flera år och som hon kommer bra överens med. Det är väl en eller två gånger per vecka! 

I övrigt så är det jobb ett par timmar två gånger i veckan för henne som gäller och det är ju bra att hon har något att göra ändå. Men så klart att jag hade önskat mer behandling eftersom hon ännu inte är frisk. Långt ifrån! Kämpar tappert gör E dock som själv är nöjd med att ha avslutat behandlingen på Vågen. Huvudsaken det och huvudsaken att det går framåt och inte bakåt. Sakta men säkert...en dag i taget...

Jag provläste några sidor ur boken som har givits ut och såg lite fel i den men hoppas att folk som läser boken har överseende med det.
Jag trodde att boken var redigerad och klar men det är missat lite, så som att något stycke försvinner och dyker upp på en annan sida. För mig som är perfektionist så kan sådant reta gallfeber på mig om jag ska vara ärlig.

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...