måndag 20 april 2015

Boken om självdestruktiv dotter

Jag har i dag fått hem mitt exemplar av boken självdestruktiv dotter. Har sträckläst den och av 363 sidor så är jag nu på sidan 154. 
Några fel har jag allt sett i den! Vissa stycken är insatta på fel plats och datum. Men det är mest i början av boken så man får väl ha lite överseende. I överlag så är den rätt okey tycker jag och bara att ha givit ut en bok känns kul. Nästa bok blir förhoppningsvis med ett trevligare innehåll.

Talade med E i eftermiddag! Det lät som att hon mådde ganska så bra faktiskt. Vi talade lite om hennes mormors och morfars hus som nu är sålt, tömt och städat. Nästa projekt är stugan! Att fortsätta rensa i förrådet och i verkstaden. E ville följa med dit innan den är såld för att kunna ta ett " farväl ". 

I dag såldes pappas mercedes till vår kusin! Hoppas att de får lika stort nöje av den som pappa hade. Han vårdade den som om den vore hans barn. 

Några bilder från de senaste dagarna bjuder jag på. En på mig och mitt barnbarn får ni också se. Ovanligt nog!






När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...