tisdag 28 april 2015

Då var det över

Har precis kommit hem från banken där vi skrev under de sista papperen och överlämnade nycklarna till de nya ägarna av mamma och pappas hus. Så förbannat skönt det känns att det är över och nu är det bara stugan kvar. 
I går kväll var det en privat visning av den och de hade tyckt att läget var jättefint. Mäklaren visste väl inte så mycket mer än det men man vet aldrig. Det kan mycket väl hända att de som tittade i går på stugan slår till och lämnar ett bud. 

Min bror åker snart till Thailand igen i två tre veckor så mäklaren skulle sända över honom en fullmakt att skriva under ifall det blir affärer av medan han är borta. Så att jag kan fullfölja affären i så fall!

Vi var ute i stugan i förmiddags och tog det sista skräpet samt grejerna vi själva ska ha. Nu är det bara att städa ur framöver men det har vi lejt bort. 

E verkar må fint! Ja så pass bra i alla fall att hon kan vara hemma. Tack och lov! Hon skrattade till och med i telefonen när jag skämtade med henne och det är inte så ofta jag får höra hennes skratt. Underbara flicka!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...