onsdag 1 april 2015

Inläggning

E är återigen inlagd sedan i förrgår fick jag veta i går kväll. Ingen uppmuntrande nyhet och egentligen ingen nyhet heller eftersom den psykiatriska avdelningen är hennes andra hem numera. Så jobbigt för E! Det har verkligen blivit vardagsmat med hennes inläggningar hit och dit. 

Som jag sade till A i morse: Jag trodde att Vågen skulle göra henne bättre men E åker ju in på psykiatrin oftare nu än innan hon började där. Nu kan det ju vara så att behandlingen rör om en himla massa inom henne och skapar ångest men nog hade jag hoppats på ett bättre resultat. För min dotters skull!

Jag är i alla fall glad att min väninna jobbar på den avdelning som E brukar vara på. Det känns tryggare så! För både mig och E!

Har åkt på en dunderförkylning och började att känna av den i går när jag var i mina föräldrars hus och rensade i pannrummet. Men jag tänkte att det kanske var dammet som ställde till så att det kändes ömt i halsen och torrt. 
I natt har jag haft ganska så ont i halsenoch sovit dåligt på grund av det. Så i dag blir det en vilodag!

Boken är nu granskad, godkänd och skickad till tryck. Den kommer att läggas ut på över tusen online shops och även i varje svensk bokhandel. E bok kommer också att finnas för försäljning.

När den går att köpa så kommer jag att lägga ut information här ute på min blogg och på följande sida:  http://cajsawarg.jimdo.com/




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...