fredag 3 april 2015

Känslosamt

Det har varit oerhört känslosamt att rensa ut i stugan i dag. Har tagit bort alla mina föräldrars kläder och stod där med mammas och grät så att jag trodde hjärtat skulle brista. 
När mammas rum var tömt på saker och kläderna så fortsatte jag i klädkammaren, hallen, pappas rum, vinden där vi har två sovrum och började i slutet av dagen på att rensa i kokvrån. A rensade i skåpet i köket men vi ska dit i morgon och fortsätta. 

Det ska bli skönt när det är över! Så att jag får gå vidare...

E är hemma nu och hade ätit påskmiddag med boendet. Nästa år ska jag se till att bjuda över mina döttrar på en påskmiddag. Då är jag nog mer taggad!

Efter denna fullspäckade dag där vi inte fick i oss något i magen mellan 08.00 - 17.30 och slet hund i stugan så stupar jag nog i säng i kväll. Förkylning på det gör sitt till.


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...