söndag 12 april 2015

Twitter

Kände mig hängig även i dag på förmiddagen men var förstås tvungen att närvara på loppisen i mina föräldrars hus. Tack och lov så var A och dennes föräldrar med och hjälpte min bror sköta betalningen. Jag grejar inte riktigt sånt och höll mig ute dels för att det var sjukt mycket folk men också för att det kändes konstigt att en massa människor var inne i mina föräldrars hus och " rotade " i deras prylar. Ändå så är det skönt att det går framåt och att vi blir av med grejerna.

Min dator har knasat nu i några dagar så jag har vissa problem att skriva här ute. Får nog lämna in den om det fortsätter så här....
Har förresten ett twitter konto för er som twittrar och som vill lägga till mig där ute. Sök på SJALVDESTRUKTIV så ska ni finna mig.

Har varit förbi E och lämnat av två säckar med lakan och dylikt. Hon såg ut att må rätt okey så det är väl en bra period nu förhoppningsvis.



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...