söndag 5 april 2015

Här kan ni köpa min bok!

Visst är det väl underbart med våren som hänger i luften, fåglarnas kvitter och snön som smälter bort. Synd bara att jag är så förbaskat förkyld och inte orkar vara ute.
Hämtade E och åkte till affären på förmiddagen och där efter till mina föräldrars hus för att iordningställa inför loppisen nästa helg. Jag själv är inte så taggad för loppis men kommer väl att finnas där i bakgrunden medan min bror, A och dennes mamma ( kanske ) tar betalt och sköter marktjänsten.

Det var så länge sedan jag träffade min dotter att det kändes riktigt kul att ses. Om än det blev bara till affären men hon såg i alla fall ut att må hyfsat i dag. Min fina flicka!

A drog i väg till sina föräldrar på påskmiddag men jag är så förkyld och hängig att jag blev kvar hemma med hundarna. I morgon ska vi ändå ut till stugan igen och fortsätta rensa och jag vill samla krafter till det. 
Höll på precis hela dagen i går liksom dagen innan och känner mig urslut. En förkylning i kroppen gör ju inte saken bättre direkt. 

Detta med att tömma stugan och veta att den ska säljas är det värsta jag har gått igenom näst efter Es självmordsförsök och mina föräldrars död. Det är oerhört känslosamt och sorgligt och jag känner mig som att jag har åldrats tio år det senaste året. A sade att du ser mer ut som att du har åldrats tjugo år på tio år. Well well - That´s life!

Vill ni beställa min bok?! Det gör ni här: http://www.ordochbok.se/visa_produkt.asp?t=Sj%E4lvdestruktiv+dotter&id=493083&lang=sv

http://www.adlibris.com/se/bok/sjalvdestruktiv-dotter-9789174636901





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...