söndag 3 maj 2015

Boken

När jag bestämde mig för att göra en bok av bloggen så berättade jag det för min dotter. Jag förklarade att tanken var att allting skulle förbli anonymt och att alla intäkter oavkortat skulle gå till henne. En liten slant kan det ju ändå bli och den ska hon ha då boken är tillägnad framför allt E.

Nu släpps boken självdestruktiv dotter som e bok i de flesta e bokhandlar. Bland annat på I tunes, google play, Dito, Boko, Adlibris Mondo och AddBooks. Den ges ut med ISBN numret: 9789175697451 och säljs för 79 :- .

E var med och handlade i går! Hon var lite orolig att pengarna inte skulle räcka då hon stod i kassan så jag sponsrade utifall att. De skulle äta någon middag på boendet som hon inte var förtjust i så E skulle själv fixa sin middag. En tacogratäng! E såg ut att må rätt så bra men det är något med hennes ansikte som jag inte kan sätta fingret på. Något som inte är riktigt som det ska vara. Jag vet inte om det är att hon kan ha gått upp i vikt eller vad det är....kanske eventuella mediciner påverkar eller något.











När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...