lördag 23 maj 2015

Utan internet

Jag blir så frustrerad över att inte ha något internet på min dator och lär nog inte få det heller förrän tidigast i mitten på nästa vecka. Konvertern hade lagt av och en ny var tvungen att beställas. Tur man i alla fall har it på mobilen!

Chattade lite med E i kväll som skulle se på melodifestivalen liksom mig och många med oss. Hon var på gott humör och det betyder att hon mår bra fortfarande. Lovely!!!

Vi har fått ändra hemresedatum från Thailand i januari då vi annars hade varit tvungen att ordna med visum och det ids vi bara inte göra för en dag. Åker i stället hem två dagar tidigare. Faktiskt på självaste födelsedagen för E och hennes syster men vi får fira E dagen innan och hennes tvillingsyster när vi väl är hemma igen. Tänk att då blir de 25 år!!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...