onsdag 10 juni 2015

Utskriven

Jippi nu är E utskriven igen och i dag har hon varit på en tripp med sin kp och haft roligt. Bland annat tatuerat sig igen! En jättesnygg tatuering som är väldigt talande. Jag lägger in en bild på den längre ned i blogginlägget!

Har haft en mycket trevlig resa till Tallin! God mat, dryck och bra väder gjorde sitt till. Tallin är en mycket fin stad så vi tillbringade nästan hela dagen i den gamla staden. Gick och strosade i affärer, åt på en indisk restaurang för fjärde gången och tog en öl på en uteservering. Jag är väldigt nöjd med resan och längtar redan efter att få göra om den i framtiden. Men först har vi ju resan till Turkiet i juli månad.

Jag hade tänkt att installera en AC som jag kanske har nämnt i något inlägg tidigare. Dessvärre så fick jag i går avslag på det av styrelsen i föreningen i mitt bostadsområde, så det blir inget med det. Tyvärr! Det är sådana här grejer som gör att jag känner för att sälja och flytta till något helt helt eget där jag själv bestämmer över mitt boende både invändigt och utvändigt. Här har man betalat över miljonen för en bostadsrätt, betalar en hyra på ca närmare 5.800 kr per månad men får inte göra som man vill. Det stör mig något jävulst!

Glädjer mig i alla fall åt att E är utskriven igen, verkar må bra för tillfälligt och kämpar framåt. Det överväger allt annat!

Har i dag varit till tandläkaren och måste operera bort en tand till hösten. Gruvar mig redan för ingreppet!!

Nu så till bilden på tatueringen som E har gjort!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...