lördag 11 juli 2015

Boken

Jag glömde ju skriva att i dag så ringde jag till min moster som fyller år. Hon blev glad över samtalet och berättade att hon har tänkt på mig men aldrig kommit sig för att ringa. Hon och min morbror var jättetight med mamma och pappa! Speciellt med mamma så klart eftersom hon och morbror var syskon.

Min moster berättade att hon har köpt min bok men bara orkade läsa lite i den. Den är ju väldigt tjock och det är en tung läsning så jag förstår henne. Jag berättade att jag också har läst boken och då fick hon sig ett gott skratt ;-). Det var hur som helst trevligt att prata med henne och de befann sig ute i stugan och hon berättade att de nya ägarna till vår stuga verkar bra och att det snickras och slipas för fullt om dagarna och att de verkar renovera något. Hon hade tyckt att det var väldigt jobbigt att gå förbi stugan i våras men att det nu känns bättre. Jag förstår hennes tänk för som jag sade till henne så tror jag att jag aldrig kommer att kunna åka ut dit igen. Det gör för ont!

Så kära läsare gör som min moster och köp boken men läs den också haha! Den finns som jag har nämnt i tidigare inlägg lite här och där. Bland annat på Bokus och Adlibris!



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...