onsdag 22 juli 2015

Semester

Har det helt underbart här i Turkiet! Vädret kunde inte vara bättre och maten samt drycken är god som alltid. Jag mår bättre än på länge och min egen ångest försvann igen. Detta var precis vad jag behövde!!

Jag har så gott som daglig kontakt med mina döttrar och de båda mår bra. E mår då i alla fall så pass fint att hon fortfarande är hemma. MEN vi får se hur hon känner sig efter denna dag för hennes pappa och syster ska i kväll ta ett snack med tösen. Om att något mer måste till! Jag bävar för hur det ska gå och är också tämligen säker på att om det är någon E blir arg på så är det jag. Alltid jag! Antagligen för att hon törs bli arg på mig! Men jag tycker att det är vansinnigt jobbigt. Troligen så kommer deras samtal inte leda någon vart därför att E är så fast inrotad i att dem på boendet ( personal) och psykiatrin vet och kan bäst. Vi får helt enkelt se hur det går!

Bjuder på några bilder!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...