tisdag 7 juli 2015

Umeå Stadsbibliotek

Så där ja nu finns boken SJÄLVDESTRUKTIV DOTTER även att låna på Umeå Stadsbibliotek här framöver för er som är intresserade. Antar att det tar några veckor innan den kommer in men sedan är det fritt fram att låna boken.

E är nu inlagd med ett eget rum och på en lugn avdelning denna gång. Tråkigt som attan och jag tycker så fruktansvärt synd om henne. Avskyn jag känner för dem som sitter och styr och tycker att de vet bäst och känner vår dotter mer än vad jag och Es pappa gör är så stark att ni anar inte. Gå i våra skor och genomlid den känsla som vi, som jag som mamma bär inom mig. Kanske att ni då skulle ha en större förståelse och mer värme inom er. Kanske...Vi föräldrar ska orka detta - tänker ni ens på det? Tänker ni ens på att E faktiskt har anhöriga som vill hennes bästa? Det bästa som inte är detta liv hon lever nu!

Säger bara:




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...