tisdag 14 juli 2015

Veterinären

I eftermiddag ska Daisy på återbesök hos veterinären för att kolla hur livmodern och äggstocken ser ut. Jag tror personligen att det har blivit bättre av antibiotikan men vi får se vad ultraljudet visar. Efter det är det middag och sedan kalas för hela slanten. Lillan fem år i morgon men firas i dag eftersom vi far bort under morgon dagen.

E är fortfarande hemma och ska ju till frissan i dag! Hoppas att hon blir nöjd efteråt men jag tror att hon blir tvungen att ta en bra bit på längden då hon inte har klippt sig på typ ett år och håret är rätt så nött.

En sommarbild på mitt älskade barnbarn kan jag bjuda på!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...