söndag 23 augusti 2015

Allt lugnt

Jag har inte skrivit nu på ett par dagar dels för att det är så pass bra med E nu och dels för att vi har ett sådant fint väder att jag har tillbringat dagarna ute i det fria. Jag gläds åt att E har en bra period och hoppas förstås att den blir långvarig denna gång. Egentligen så har hon inte legat inne så tokmycket denna sommar och det är verkligen framsteg. Förra sommaren var hon intagen mest hela tiden!

Det börjar närma sig renoveringen av köket nu! Nästa måndag kör de igång med golvet som beräknas ta två veckor. Därefter ska allting i köket bytas ut och det beräknas ta även det två veckor. Så vi blir förpassade till As föräldrar så länge! Jag hoppas dock att kunna bo hemma i slutet av denna period fastän köket görs om. Kan kanske husera i vardagsrummet med hundarna! Det ska bli underbart med nytt och fräsch men kommer inte att vara gratis om jag säger så. Fast man får väl se det som en investering!

Resan till Spanien är bokad och betald och det ska bli så trevligt med en veckas semester tillsammans med min dotter. Hon behöver den likväl som vi behöver den ihop. Att få umgås helt enkelt!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...