fredag 14 augusti 2015

Fullt frisk

I eftermiddag har jag då varit hos E och hjälpt henne att städa. Jag dammtorkade och dammsög medans hon rengjorde toaletten och handfatet och sorterade kläder. Medan jag var där så ringde en dam ifrån sjukhuset och berättade att deras läkare har kommit fram till att jag inte har något hjärtfel och svaret är skickat till min doktor på vårdcentralen. Jag blev förstås lättad och glad över det positiva svaret och hoppas på att få fortsätta att vara frisk. Extra lättad känner jag mig eftersom vi har så mycket ärftligt hjärtfel i släkten på min mors sida och risken alltid finns att det ska drabba även mig. Men som det ser ut nu så är jag alltså fullt frisk!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...