torsdag 6 augusti 2015

Spanien

Om vi får tag i en hundvakt eller två så sticker vi till Spanien i början eller mitten på oktober för att titta på ett boende. Har varit i kontakt med en försäljare som kommer att visa ett antal lägenheter och två har vi redan sett ut som extra intressanta. Men det är inte bara att köpa något! Jag är väldigt noga med vad jag vill ha, vilket skick det är i, kostnaderna per månad i el och vatten, föreningsavgifter och dylikt.
Det är inte ens säkert att det blir ett köp av men åka dit och titta vill vi i alla fall göra. Hänger som sagt var i det här med hundvakt! Nu blir det inga två veckor utan bara en vecka i så fall...

E var på gott humör i går tycker jag! Hoppas att hon har kunnat sova i natt och får må så bra som hon bara kan. Jag tittade igenom några foton i går från en massa år tillbaka. Fann ett väldigt fint på henne och mig från då vi var på Kreta! Där var hon tolv år gammal och mådde fortfarande bra vilket också syntes på kortet. Åh vad jag önskar att man kunde vrida klockan tillbaka och där med ha förändrat framtiden så att min älskade flicka ALDRIG hade börjat att må dåligt och skära sig.

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...