måndag 21 september 2015

Ridhuset

Här har det varit en fullspäckad dag måste jag säga! Först så tog jag en långpromenad på nästan nio km och där efter var det lunchdags för att sedan efter lunchen hämta E hemma hos henne. Hon skulle ju följa med min granne till ridhuset! Medan de var där så tog jag emot snickaren, rullade lite köttbullar, stekte några pannkakor och fick besök av mitt barnbarn med mor.
Nu har alla åkt hem till sitt!

E tyckte att det var helkul i stallet och får hon någon plats i nybörjargrupperna i höst så kommer hon att börja rida. Bra idé tycker jag!

Nu börjar nedräkningen inför våra resor här framöver! Det är två veckor och fem dagar kvar till dess vi åker till Spanien och elva veckor kvar tills vi lyfter mot Thailand för en månads vistelse i sol och värme. Längtar! E ska ju följa med på båda resorna och längtar lika mycket hon.

Hit ska vi nu i början på oktober:

http://evergren.se/cabo-roig/

Hit ska vi i december:

http://www.cksresor.se/4.lasso





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...