lördag 12 september 2015

Twitter

Okey gott folk här har ni återigen länken till twitter där ni kan finna mig:

https://twitter.com/SJALVDESTRUKTIV


Glömde att nämna tidigare att när jag kom hem på torsdag kväll så låg en kallelse till vårdcentralen i brevlådan. För att kolla upp värken i fingrarna! Som kommer och går och ibland gör det då rent förbannat ont men de är inte svullna eller varma så jag tror inte att det är något speciellt. Vill ändå rådfråga en läkare för säkerhet skull. Har vissa svårigheter att greppa saker på grund av stelhet och att det gör ont och i förra veckan tappade jag thekoppen, som bara gled mig ur handen. Någon dag senare höll jag på att tappa ett fat som jag skulle lägga en smörgås på och jag har även märkt både i går och i dag att speciellt höger hand darrar när jag ska knyta handen. Jaja det ger sig väl! Fort gick det i alla fall att få tiden för läkarbesöket och det är ju gott.

Jag vill även passa på att länka till något som jag tycker att ni ska skriva under då det berör många av oss på ett eller annat sätt eller kanske kommer att göra i framtiden. Det finns inga garantier och alla kan drabbas av psykisk ohälsa, tyvärr. Det är för att inte glömma ordförande i 12Septemberrörelsen som har startat denna insamling.

http://www.skrivunder.com/galenskaper




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...