söndag 4 oktober 2015

Akuten

I detta nu så sitter E på akuten och väntar på att få träffa en doktor på mobila teamet för att få en medicinändring och det i dag som hon skrev till mig. Helt rätt tycker jag och är tydligen inte ensam om att ha blivit omskakad efter gårdagen.

Hoppas bara att det finns en sort som är bättre än Stilnoct och som inte ger biverkningar av denna hemska grad. Grejen är väl att hon har snart testat allt som finns känns det som och bäst vore om hon klarade sig utan sömnpiller eller insomningstabletter. Men det gör hon ju inte!

Jag har haft mitt barnbarn hos mig i några timmar medan hennes mamma var på en kurs inom gymnastiken. Hon hade fått en ny jacka och nya fingervantar av sin mamma och var så fin så. Med ens så såg hon så stor ut! Nu är hon dock hemma igen hos sig och såg fram emot dagis i morgon.


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...