lördag 3 oktober 2015

Allt bra

Det är så roligt att tala med dottern nu för tiden och att höra hennes röst som låter mycket piggare och alertare. Hon mår mycket bättre även om hon har lite sämre dagar ibland som alla oss andra. Skillnaden är väl bara den att vi skär oss inte men det gör hon.

Hon liksom oss längtar till Spanien och om en vecka bär det av! Hoppas att vädret är hyfsat bra och att vi kan bada och sola. Det är något som speciellt E ser fram emot.
I kväll är hon barnvakt åt sin systerdotter och sover över hos dem då hennes syster är upptagen med en ledarkväll inom gymnastiken. Lillan gjorde inte riktigt som moster ville utan var fortfarande vaken och lite olydig fastän klockan var över halv tio när jag talade med E.

Har i kväll varit ute och ätit middag och gick också och tog en öl på en pub. En av dem sämsta ölen som jag har druckit köpte jag....trodde den skulle vara god men efter några klunkar så smakade den urdåligt. Något Skellefteåöl!

Bjuder på ett kort jag tog i går på lillan!





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...