onsdag 28 oktober 2015

Åter på psyket!

E är inlagd igen men valde att själva åka in INNAN hon gjorde sig illa. Starkt gjort min flicka!! Förra gången hann hon skada sig själv men nu gick det alltså ändå bra. Fast det är förstås tråkigt att hon var tvungen att lägga in sig igen efter ( om jag har räknat rätt ) 11 veckor och fem dagar. Detta måste hur som helst vara rekord på hur länge E har kunnat vara hemma och det är absolut ett stort framsteg. E själv är stolt över att hon kunde hålla sig från att göra sig illa i går trots ångesten som härjade inom henne. Vi får blicka framåt och se detta som ett litet nederlag men samtidigt som en framgång att inte skära sig.

Sitter och suktar efter ett boende i Spanien men för att ha råd med just ett sådant som jag vill ha, så måste jag i så fall sälja det jag har nu och det är jag nog inte beredd att göra ännu. Dessutom så skulle det blir ganska ensamt att bo alldeles själv där nere! Fast å andra sidan så närmar jag mig femtio och man vet aldrig vad morgondagen har i sitt sköte och man ska leva livet så länge man kan. Göra det man vill helt enkelt! I morgon kan det var försent!

Bjuder på en bild på Baltazar som är lite morgontrött efter promenad och mat!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...