fredag 30 oktober 2015

Utskriven

I går skrevs E ut från psyket och lät rätt pigg ändå till min glädje. Hon orkade dock inte fara till sin ridning vilket var synd för nu har hon missat tre lektioner redan. Men nästa torsdag kan hon säkert fara!

I slutet på november åker jag och min bror till Spanien igen och ska titta på en lägenhet som jag är intresserad av. Komplexet är riktigt lyxigt med spa och grejer så det känns spännande. Men smakar det så kostar det som ni nog förstår! Inte billigt med andra ord!

Har tänt ljus för mina föräldrar i kväll! Dock inte på graven utan det gör vi i morgon tillsammans med E som ville följa med.


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...