torsdag 5 november 2015

Inställt

Ridningen blev inställd för min kära dotter som mådde så pass dåligt att hon tog en Sobril och gick och lade sig i stället. Hoppas att det släpper snart men hon berättade att detta har varit i några dagar nu i omgångar och att hon inte visste varför. Men det kan ju vara svårt att veta varför ibland....eller nästan jämt.... om jag går till mina egna erfarenheter. Förr om åren var det så men nu kan jag nästan jämt finna orsaken till varför jag själv mår piss ibland. Ett fjuttigt gräl, en förändring i mitt liv, en sorg eller händelse kan påverka mig oerhört mycket och då kommer hjärtklappningen som ett brev på posten. Så jag förstår samtidigt E att hon inte orkar fara i dag men tycker samtidigt så klart att det är synd. Framför allt för henne själv som ju egentligen vill dit.



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...