lördag 7 november 2015

Starkt gjort!

E for ju till sjukhuset som jag berättade om i går! Jag var lite orolig för hur det skulle utvecklas men jag är i dag stolt över henne, som for dit. Hon tog ett snack med överläkaren som höll med henne och hon kunde dessutom hålla sig lugn under samtalet. Trots att hon hade varit så arg då vi skjutsade dit henne!
Med sig hem fick hon några Sobril att ta vid behov och på måndag får hon tala med sin samtalskontakt om det här med medicinhanteringen.

Jag ska i dag putsa fönstren i hennes lägenhet och tänker som så att det är lika bra att göra det medan det är varmt ute. Snart smäller det väl till och så har vi kylan här!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...