måndag 7 december 2015

Läkarbesök

I dag har jag varit till doktorn för mitt hjärta som beter sig underligt mellan varven. Jag hade med mig A som moraliskt stöd! Tack!! Hur som helst så berättade jag hur det kan vara och när läkaren lyssnade på hjärtat så sade han att det slog fort och sedan i nästa sekund så slog det normalt så han blev väldigt fundersam. Det behöver utredas är hans utlåtande och skickar remiss för arbetsekg och några fler undersökningar samt så skrev han ut spray att ta under tungan vid behov för kärlkramp i hjärtat. Jag får hoppas att det hjälper för jag orkar inte ha det så här. Blir oerhört påverkad!

E skulle i väg och fika i dag med sin samtalskontakt på psykiatrin! Jag har för mig att dem gör det varje gång som det har gått tre månader sedan E skar sig senast och då bjuder samtalskontakten på fikat. Så tror jag att det är i alla fall!

Jag kommer mest sannolikt att sälja min nuvarande bostad och leta efter en trea i byn som jag har flickorna i och som jag har bott i under många år. Skulle vara trevligt att komma tillbaka dit där jag även har min goda vän också. Det blir då en hyreslägenhet i så fall. Kan nog få ganska bra för denna bostad som ju har nyrenoverat kök med nya luckor och vitvaror och golvvärme i både hallen och köket. Samt att jag har bubbelbadkaret! Man kan väl säga som så att jag är i behov av pengar framöver...



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...