måndag 4 januari 2016

Som jag trodde

E hade mått dåligt i natt fick jag veta när jag sent omsides fick tag i henne. När hon inte hade lyckats att nå mig så ringde hon sin kompis som bor i byn och som kom hem till henne. Det är en sann vän det! Det lät lite bättre i dag men inte hundra bra så jag blir inte förvånad om hon åker in. Hon hade i alla fall inte skadat sig och det är så starkt gjort att klara sig från det. Heja heja min flicka!

Hädanefter ska jag ha min telefon på sanna mina ord! Dessutom så tycker jag att hon borde få ha hand om sin medicin själv så att hon kan ta en Sobril vid behov. Hon har även skaffat sig ett medicinskåp och jag tror inte att hon skulle ta en överdos igen. Säker kan man ju inte vara men det är vad jag tror!



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...