torsdag 21 januari 2016

Utskriven

I eftermiddags skrevs E ut efter arton dygn på psykiatrin och nu hoppas jag att hon klarar av att vara hemma en tid. Jag har lovat henne min soffa och tv när jag flyttar till Spanien. Hon ser så dåligt att tvn kommer att bli ett lyft för henne och allting tar ändå en sådan stor plats i ett magasin att det skulle kosta för mycket att hyra ett stort förråd.
Det går inte en sekund utan att jag tänker på min lilla grå som nu är i hundhimlen. Jag saknar henne så det är inte klokt! Tur att jag har en liten valp som tar upp min tid och tankar. Han är helgo!

Tog mig ett skönt bubbelbad igår kväll. Lilllördag som det var så slank en pilsner ned också ;-). I denna kyla som råder så är det riktigt riktigt behagligt och guld värt att ha ett bubbelbadkar.

Här kommer några kort!


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...