tisdag 23 februari 2016

Middag

I helgen som var så bjöd E över mig och A samt mitt barnbarn på middag. Det var jättetrevligt och mycket omtyckt. Hon bjöd på flygande jakob! Det verkade vara rätt så bra med min flicka och det glädjer mig. Får hoppas att det varar ett tag! Det är guld värt med hemtjänstens hjälp och hennes lägenhet såg så städad och fin ut. Inget kaos där inte!

Om fem dagar bär det av till Spanien igen! Jag har packat det mesta nu. Både köksgrejer och kläder. Beställde extra bagage eftersom Norwegian bara tillåter 20 kgs bagage. Det känns overkligt att jag faktiskt är på väg till mitt boende i Cabo Roig. Så fint det verkar bli!

Det är bara vitvarorna och städningen som fattas! Sedan är det bara att möblera och börja vara där. Möblerna ska om allting går som det ska anlända dagen efter att vi har landat. Sedan får vi fara och köpa till lite mer väl på plats!

Bjuder på några nya bilder som jag fick skickade till mig i helgen.










När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...