torsdag 11 februari 2016

Valpkurs

I går var vi då på valpkurs med Albert! E och A gjorde riktigt bra ifrån sig och det var som att han aldrig skulle ha varit ifrån henne. Dem hade en mycket fin ögonkontakt och han lyssnade på vartenda sitt och så vidare som hon sade. Det var riktigt kul att se och glädjande för E själv. Hon hade trott att han hade glömt bort henne!

Nästa gång är i början på mars men då är inte jag hemma så jag hoppas att Es pappa kan följa med henne till kursen. Hon vill gärna ha sällskap och skjuts och det kan jag ju förstå.

Har i dag skickat in Es anmälan på överläkaren på psykiatrin. Nu är den på väg till Förvalningsrätten. Eller snarare delgivningen! E bad mig att ordna med det!

Bjuder på en bild på min älskade dotter och lilla valpen som snart inte är så liten längre.





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...