måndag 7 mars 2016

As time goes by

Har landat hemma efter en underbar vecka i Spanien och i mitt nybyggda fräscha radhus som nu är så gott som färdigmöblerat. Det blev jättefint och jag är så glad att jag nästan grät när jag kom ned, hade fått möblerna och gjort i ordning.

Vädret var bra även om förmiddagarna var småkyliga! Det blev dock mellan 20 och 23 grader i skuggan på eftermiddagarna, så man ska inte klaga.

E har kunnat ha valpen Abbe mellan varven medan vi har varit bortresta. När hon inte har orkat så har hennes pappa tagit honom och det har fungerat bra. Nu får dem båda " vila " i 2,5 veckor innan dem återigen får ta hand om Albert då under tre veckor eftersom jag åker på kryssning i Karibien.

Bjuder på några fina bilder!












När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...