söndag 13 mars 2016

Det var visst inte så bra

Fick nyss veta att E är inlagd igen! I natt någon gång åkte hon in men hon var ändå på rätt gott humör. Jag blev väldigt förvånad då jag tycker att det har låtit som att hon har mått bra sista tiden och jag brukar inte ha fel i min känsla. Tycker fortfarande inte att det är så illa trots att hon är på sjukhuset igen för hon skrattade och lät rätt uppåt när jag skojade lite med henne i telefonen.

Frågan är om det blir någon valpkurs för henne på onsdag....tvivelaktigt....hittills har det bara blivit ett kurstillfälle med Albert. Två gånger har hon missat och en gång har det varit inställt! Men kan inte hon fara på onsdag så måste vi lösa det på något annat sätt. Jag kanske kan fara men måste ha med mig någon som sitter med Albert i famnen eftersom han blir så fruktansvärt åksjuk annars. En vanesak hoppas jag! Annars får vi ett litet helvete!

Trist det här med E...mycket tråkigt :(



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...