torsdag 17 mars 2016

Orkar inte prata

Provade att nå min dotter i dag men hon svarade inte och det visade sig att hon inte orkar prata i dag heller. Fasen att E ska må så här! Inlagd och inte orka prata med mig eller sin pappa medan vi går hemma och oroar oss.

Tanken var väl att hon skulle skriva ut sig i dag men läkaren satte ett LPT på henne igen. I stället! Det klart....mår hon så dåligt att dem måste ta till tvångsvård så är det bättre att hon är kvar på psykiatrin för jag vill inte få ett samtal om att hon har tagit sitt liv eller själv hitta henne död i lägenheten. Jävla skit!

Troy har funnit en plats i mammas fåtölj som stod i hennes sovrum medan hon levde. Egentligen så är jag inte så pigg på att hundar ska ligga i den då det är ett kärt minne och en fin fåtölj. På tal om hundar så pissade Albert, vår valp, i soffan i dag. En nästan ny tygsoffa!! Tur jag har ett medel hemma som tar bort pisslukten som jag har sprayat på i massor. Men tror vi byter tillbaka till As skinnsoffor som står hemma hos dennes föräldrar så får E ta denna soffa i stället. Skinn är lättare att rengöra!






Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...