torsdag 17 mars 2016

Sorg

Jag fick i kväll veta att min kusin har dött! Jag ringde direkt till min moster som berättade att dem fick veta det i går men ännu inte vet orsaken. Om han tog sitt liv eller dog i en överdos! Till saken hör att min kusin har varit pundare under många år men blev drogfri, träffade en fin tjej som också blev drogfri, skaffade hus och fast jobb, samt tog tillbaka körkortet och blev hepatifri efter behandling. Han hade allt men mådde ändå inte bra och började om med droger! Även hans ena son hade problem och tog sitt liv för några månader sedan lika gammal som mina döttrar. Detta tog så klart hårt på min kusin och han ville inte leva skrev han. Jag förstår honom till fullo! Skulle min älskade E avsluta sitt liv så vill inte jag heller leva. Jag skulle inte klara sorgen!

Mina tankar går till familjen i deras stora sorg! Vila i frid N och hälsa till mamma och pappa!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...