tisdag 8 mars 2016

Valpkurs

E har kunnat vara hemma ett bra tag nu men lät inte hundra idag när jag talade med henne. Hoppas dock på att hon inte behöver åka in igen. Hon hade ätit middag hos sin pappa och dem skulle åka hem till henne och skruva ihop en byrå, som E köpte i går på IKEA. Jag gav henne en slant till inköpen då hon själv har så dåligt ställt. Men som jag sade till henne så är nu banken stängd ;-)!

I morgon kväll är det valpkurs igen! E tänker gå men får se om hennes pappa kan följa henne för själv har jag nog inte riktigt tid. Vi får se!

Fick svar på mitt långtidsekg som var helt okey! Undrar förstås vad tusan det är då som ställer till det för mig. I Spanien en eftermiddag när vi satt och solade på terrassen så fick jag återigen plötsligt hjärtklappning och en puls på 104 slag per minut. Bara så där! I övrigt så mådde jag bra som jag alltid gör när det dyker upp. Nu verkar det som att inget mer görs åt detta förutom det arbetsekg som jag  har inplanerat sedan länge i april någon gång. Men det kommer säkert inte att visa något heller!

Jag vill verkligen inte ha det så här och önskar att jag kunde få någon hjälp!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...