måndag 10 oktober 2016

Snabba ryck

Dottern är utskriven igen! Hon ville själv hem och det är ju toppen så länge hon mår nog bra för att vara hemma. Jag hoppas att det inte blir så jobbigt för henne!

Tänkte på det att jag skulle ju få hemskickat en kopia på det psykologutlåtande som psykiatrin skulle ge till en lss handläggare på kommunen. Men det har inte dykt upp något sådant till mig. Vet inte om jag orkar bry mig heller! Jag är så fruktansvärt trött på allt det där med deras attityd på psyket och dem som jobbar med vår dotter. Dels så undergräver dem Es intelligens och dels så har dem aldrig någonsin lyssnat på oss som är hennes föräldrar. Vi som känner E bäst!

Albert var dålig i magen i förmiddags så det slutade med ett bad för hans del. Ingen favoritgrej direkt hos honom som ni kan se på bilden nedan.




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...