måndag 2 januari 2017

God Fortsättning!

Jaha då har veckorna rusat i väg igen! Min resa har varit fantastiskt härlig ( bortsett från magont ibland ) och vi har fått se så mycket, njuta av god mat och dryck och inte minst värme i massor och sköna bad. Jag kan rekommendera en kryssning av det slaget där man ju får uppleva allt. Det var definitivt inte sista kryssningsresan för mig men det dröjer nog ett par år tills nästa. Nu blir det att koncentrera sig på Cabo Roig och mitt boende där. Jag ska dit nästa gång i april!

Hundarna har haft det bra hos sina hundvakter! Daisy som skulle vara på pensionat hamnade hos den som brukar vara hundvakt åt hundarna i vanliga fall. Där hade hon det bäst! Albert var bland annat i fjällen och hade det toppenbra! På tal om honom så är han värre än någonsin nu i det här med att inte kunna bli lämnade ensam. Jag har haft mitt barnbarn i några dagar men inte ens när jag har gått ut med Daisy och barnbarnet har varit kvar inomhus, så har Albert varit tyst.

Jag blir oerhört stressad av detta men ger inte upp riktigt ännu! Det är förbaskat synd på en jättefin hund som är lättlärd och klok och den snällaste hund man kan få äga.

E mår bra! Ja det är faktiskt helt otroligt nog sant! Hon har blivit som en annan tjej och har inte legat inne sedan sist vilket nu är snart tre månader sedan. Det är underbart att se henne skratta, att höra hennes glada röst och att hon umgås med kompisar där dem hittar på saker. Åh vad jag hoppas att det fortsätter så här! Lenagården är undanstoppat i en vrå där jag hoppas att vi aldrig behöver ens fundera i de banorna igen. Att jag aldrig mer behöver stånga pannan blodig för att försöka få någon hjälp till min dotter som vi ändå inte får. Chefen på psykiatrin som jag har tyckt var bra svarade aldrig på mitt mail. Inte heller överläkaren som brukar ha med E att göra så tyvärr...så där jättebra var dem ju inte....

Nu har min lägenhet blivit fixad! Den är kanonfin! Trivs utmärkt i lyan men visst finns tankarna på att flytta till mitt radhus i Spanien framöver. Det är inte frågan om jag ska det utan mer om NÄR.







Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...