onsdag 22 mars 2017

PSYKAKUTEN

Min finaste E sitter i detta nu på psykakuten och hoppas på att få hjälp. Det har ändå gått en månad sedan hon var inlagd sist så det är ju toppenbra. Men det skär i hjärtat på mig att hon blir så ångestfylld mellan varven. Vet verkligen hur det kan kännas då jag själv går igenom något sedan två månader tillbaka med nästan dagligen en typ av ågren. Tror att det blev för mycket till slut med dumma grannen som klagade på Albert så att jag fick sälja honom, med E som inte mår bra och för en och en halv vecka sedan fick jag åka in akut med Daisy för att ta bort henne. Fruktansvärt jobbigt och sorgligt. Det känns jättetomt och ensamt här hemma nu för tiden! Men jag funderar på att införskaffa mig en ny sheltie till hösten. Kan inte vara utan hund! Aldrig och återigen aldrig att jag gör mig av med fler hundar! Saknar Albert och Daisy fruktansvärt mycket!

Funderar också på att ta tag i flytten och dra till Spanien till hösten! Kollar efter ett annat boende närmare strand och restauranger då jag kommer att inte vilja köra bil där nere. Om tre veckor åker vi ned och blir visad flera bostäder av mäklare. Kan vara kul om inte annat!

Nu hoppas jag att min dotter får hjälp i kväll för sin ångest! Och att hon snart är hemma igen och mår bättre.



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...